05 Januari 2012

H A R I K E - 2 S K O L A H ..! !

      Oke,ary ny Lina na bg taw yg ary ny Lina oke la ckyt drypde ary smLm..klo smLm Lina dew nnz la wndu la kn,but ary ny da ta ag,! myb smLm ary Firts scoL,sO Lina ta sLesa ag la nn keadaan kLz tu.tdy mcew bLaja SN Lina bole la phm ckyt.. chapter 1 plak ..! mmg la phm..
      Lpz tu rht Lina g mkn,pdahl ckg sRo g sLat dLu,ny ta Lina nn Piea g mkn,ta sLat pOwn(pmLz pnye bdak),thn Lpz mcOk klz ckg tnye..  "sape yg ta sLat tdy diri skRg." pEh,Lina da kecut eh..na ta na Lina nn Piea bngOn jep ar,pz2 ckg mra smbL wt lwk..thn ckg kp..  "kLo ckg 6pk ag awq ta sLat Lbyh 3x.......",herm pew ag.. SSDM ar,ta SSDM pngL IBU/BAPA..mlai skrg na tObat ar,haha...
     Pz2 mcew blk rmai gLew bole ak! da la jLn hmpEt2,pz2 knew tLak plak tu..ish,mmg nsib mLg(mLg kew?)herm tu jep ar na stOry mOry untOk ary ny..kbai bLog..!


                                        >>>>>>>>>><3<3<3<3<3<<<<<<<<<<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan